There was an error in this gadget

Friday, 6 May 2011

KISAH 01

Hari -hari aku nampak dia Bila nampak dia aku rasa semacam..Ishhh..takkan la sampai macam tu sekali kot...Dada asyik berdebar je apatah lagi kalau betul-betul dia melintas depan aku,,,Heheheheh,,,Bau dia pun dah buat aku tak tentu arah....Sabar bro sabar...hidup kena gentle beb..Jangan letak bawah maruah lu bro..bisik hati kecilku... 

Tadi masa nak keluar makan pun aku satu lif ngan dia. Dari tepi je aku jeling dia.. Memang aku insaf la ngan kuasa Tuhan,, Mak Aihh,,,bagi aku dah kire cukup sempurna dah ...Aku rasa dia perasan kot aku jeling dia..Dia pun jeling kat aku ..Menggigil bibir aku yg tebal ni nak senyum kt dia..tapi dia boleh balas dengan senyum senget dia plak..heheheheh... Hai..sepatutnya sebagai senior kat sini..aku la kena mulakan langkah..padahal dia dah dekat seminggu masuk kerje kat sini.. Ego aku kot yg membuatkan ada tembok penghalang untuk aku tegur dia dulu..Biasalah kan otai kena wat kerek dulu, Kalau tak junior naik kepala .. Dunia menari ni camnilah, budak baru ni kalau dilayan berlebih sangat silap silap gaya kita kena pijak balik..Menari cam hampeh..berangan ko pro..Tu sebab yg aku malas nak layan budak yg aku minat ni...Tapi aku memang mengaku la dari hari dia datang nak uji bakat pun aku tak terkesima sampai macam muka Alex wek supermodel dunia tu... Itu dah terlebih unik bai..hahahahahah

"Abang Akim, shiha nak tumpang lalu boleh?' La aku tak perasan lif ni dah sampai ground floor. Dah la aku berdiri depan pintu..hehehhehe

"Ape la ko ni Kim, budak baru nak lalu tu ko hadang-hadang pesal?" tegur si Iena minah kepoh ni kat aku.

" La, mana aku perasan, Gua biasalah bai , Budak baru ibarat depan mata pun gua mana perasan. Kang layan lelebih kang kurang ajar plak" kataku kepada Iena. Padahal nak cover malu ..hehhhhehe

" Lu jangan camtu bai, aku tengok dia ok per..Takyah suruh dia wat latihan sendiri. Dengan aku pun dia hormat per. Dengan ko memang la dia takut nak tegur kot, saper tak kenal ko, bapak segala singa" kata Iena kepadaku.

"Ala, dah la.Malas nak pikir la..Lantak la dia kat situ. Baik kita gi soru lagi best. Perut aku dah mintak ampun nak makan nasi" kataku pula

dari jauh aku lihat Shiha tengah singgah kat kedai rojak buah uncle cina kt seberang dekat seberang jalan tu. Wah, diet la tu..tak makan nasi konon.Mata aku asyik memerhatikan dia sedang memilih buah didalam peti buah.... Ishhh minah ni pegang dompet macam tu je..Buat nyer mat rempit sambar dompet tu, putih mata la kau minah weii... Dah la gerai buah tu betul betul tepi jalan besar ni...

Tiba- tiba...... Apa yang akan terjadi selepas ni..tunggu coretan aku lain kali k... hahahahahhah

No comments:

Post a Comment